22 μήνες μετά και με 18.901 (μέχρι τις 8/12/21) πια νεκρούς εξ’ αιτίας του, λίγο δύσκολο να αντιληφθείς κάτι εσφαλμένα.
Μια ακόμη ασθένεια στην ανθρωπότητα, μια ακόμη επιδημία-πανδημία στην υφήλιο, μια ακόμη αλλαγή στην ιστορία.
Στον στενό, νησιώτικο και άκρως τοπικιστικό (μα και εντελώς ατομικιστικό) περιβάλλον μας, δηλαδή στην Εύβοια και κατ’ αυτή την περίοδο έχουμε αρνητικές πρωτιές (παραβάσεως των μέτρων αποφυγής διασποράς και μη εμβολιασμού-συγκριτικά με την υπόλοιπη Στερεά Ελλάδα).
Εν μέσω των συνθηκών που επικρατούν παγκοσμίως (αλλού πολύ και αλλού περισσότερο), είναι πια το ίδιο επικίνδυνο, με τα να προσβληθείς, να πέσεις σε λούπα άρνησης. Αν μάλιστα αυτή έχει και θρησκευτικό παρονομαστή, τότε οι ελπίδες για αναστροφή είναι μηδενικές και οι προβλέψεις για την υγεία σου δυσοίωνες.
Αν υπολογίσουμε ότι μια μικρή ευβοϊκη πόλη με πληθυσμό 5.827 έχει 3 ενορίες και οι 2 διαφεντεύονται από αρνητές ιερείς, συμπεραίνουμε πρόχειρα ότι (αν και οι 5.827 είναι ενεργοί ενορίτες) 3.884 άνθρωποι δέχονται προπαγάνδα αρνητισμού και αυξάνουν τις πιθανότητες να να γίνουν ευκολότερα -από εν δυνάμει σε εν ενεργεία- θύματα του νέου κορωνοϊού.
Μετά από μια τέτοια εκτίμηση, κάθε αγχίνους καταλαβαίνει ότι η καθημερινή μέτρηση των κρουσμάτων και των θανάτων δεν προσφέρει τρόμο ή σύνεση σε όλους. Υπάρχουν κι εκείνοι που θα σταθούν ξανά και ξανά αγέρωχοι σαν τείχη απέναντι σε κάθε πληροφορία και ενώ η δουλειά τους είναι να κηρύττουν ανάσταση, σκορπούν τον θάνατο! (Ίσως η ψυχιατρική κοινότητα θα πρέπει να ασχοληθεί και με την απάθεια των κληρικών και των φανατικών χριστιανών και των εν γένει αρνητών απέναντι στον θάνατο).
Οι ίδιοι τύποι (ανθρώπου (wink) καταργούν και ευτελίζουν την επιστημονική προσφορά της ιατρικής -λες και αυτοί δεν έκατσαν σε αμφιθέατρα – και συσπειρώνουν γύρω τους άτομα με ψυχικές πτυχές σκοτεινές και ανέγγιχτες (διότι απ’ όπου κι αν τους αγγίξεις λερώνεσαι), αλλά υποστηρίζονται και από μέλη της ιατρικής κοινότητας (φορτωμένα με μαντζούνια, ελιξίρια και φόρμουλες), που κάθε αλχημιστής ή ήρωας μυστικιστικού μυθιστορήματος θα τους ζήλευε.
Κοινό χαρακτηριστικό αυτού του «φωτισμένου» είδους (είτε είναι οπαδοί, είτε ταγοί, είτε σύμβουλοι) είναι η αδυναμία ένταξης στις υγιείς κοινωνικές δομές π.χ. πιθανόν να έχουν οικογένειες αλλά να περνούν τον περισσότερο χρόνο τους μακριά τους, να ανήκουν σε συλλόγους, συνδέσμους κλπ απλά για να έχουν άδεια εξάσκησης επαγγέλματος, να εντάσσονται σε επισκοπές ή ενορίες επειδή δεν μπορούν να είναι αυτόφωτοι, κατά τα άλλα ο ατομικός δικαιωματισμός τους είναι το μοναδικό τους δόγμα και αυτό και μόνο αυτό ασπάζονται!
Όμως με κάθε άλλον τα πράγματα είναι εύκολα και απλά, ο ιδιώτης αρνητής απομονώνεται, ο δόκτορας διαγράφεται και αποπέμπεται. Τί συμβαίνει όμως με τον παπά; Εκείνον δηλαδή που εργάζεται για τις ψυχές μας. Πώς μετανοεί ο εξομολόγος; Πώς να πει “mea culpa”; Ποιό το αριθμητικό τίμημα των ακολούθων του (οι πιστοί ποτέ δεν τον ενδιέφεραν);
Αγαπητέ αρνητή ιερέα, θα σου μιλήσω με παραβολή, που την αντιλαμβάνεσαι καλύτερα: κάθε χειρουργός (όσο ένθεος ή άθεος κι αν είναι) πριν κατεβάσει το νυστέρι του κάνει μια ενδόμυχη προσευχή για την επιτυχή έκβαση της επέμβασης ώστε η επιστήμη του, τα εργαλεία του και ο ίδιος να καταφέρουν έναν ακόμη θρίαμβο υπέρ της ζωής και να μη χρεωθούν κάποια απώλεια. Εσύ όταν φοράς το πετραχήλι σου, θυμάσαι ότι τα κρόσια συμβολίζουν τις ψυχές που χρεώθηκες από τον Θεό; Ή μήπως πέθανε κι Αυτός από κορωνοϊό;
Διαβάστε Επίσης:
- Ψαχνά Ευβοίας: Στο αυτόφωρο 44χρονος για φοροδιαφυγή
- Χαλκίδα: Δικαίωση και στο εφετείο για τον άτυχο αναβάτη μηχανής που έμεινε ανάπηρος από απρόκλητη επίθεση στην Παραλία
- Βόρεια Εύβοια: Έφυγε από την ζωή ο π. Νικόλαος Βερνέζος – Ήταν εφημέριος του Όσιου Ιωάννη του Ρώσσου στο Προκόπι
- Ψαχνά: Πέθανε η επί χρόνια γιατρός στο Κέντρο Υγείας Τερέζα Δαγρέ
- Χαλκίδα – Άγριο επεισόδιο στην Χαϊνά: Βίαιη προσαγωγή για τους εμπλεκόμενους που δεν έμπαιναν στο περιπολικό [ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ]
Διαβάστε όλα τα νέα του eviathema.gr στο Google News