in

Παρθενική νίκη: Το Opel Corsa-e κερδίζει το FIA E-Rally Regularity Cup

Opel Corsa-e

Έχοντας ήδη στο ενεργητικό του πολυάριθμα βραβεία από έγκριτες κριτικές επιτροπές, με πιο πρόσφατο το “Golden Steering Wheel 2020”, το Opel Corsa-e έχει πλέον καθιερωθεί ως πρωταθλητής στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Λαμβάνοντας μέρος για πρώτη φορά σε διεθνείς αγώνες, το Corsa-e εξασφάλισε τον πρώτο του τίτλο – το 2020 FIA E-Rally Regularity Cup (ERRC).

Επέτειος 40 χρόνων για το Citroën 2 CV Charleston

Σχεδιασμένο από την Fédération Internationale de l’Automobile (FIA) προκειμένου να προωθηθούν οι εναλλακτικές πηγές ενέργειας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, το ERRC αποκτά κάθε χρόνο όλο και μεγαλύτερη βαρύτητα. Στο θεσμό λαμβάνουν μέρος αποκλειστικά αυτοκίνητα παραγωγής συνδυάζοντας μια διαδικασία αγώνων τύπου regularity με χρονομέτρηση στο δέκατο του δευτερολέπτου από την οποία προκύπτει μια κατάταξη με κριτήριο την κατανάλωση ενέργειας στην οποία προσμετράται κάθε Wh.

Το αγωνιστικό ημερολόγιο του 2020 FIA ERRC, το οποίο αρχικά περιλάμβανε οκτώ αγώνες, προσαρμόστηκε τελικά στις επιπτώσεις της πανδημίας του Covid-19. Με την αυλαία να ανοίγει τελικά μέσα στο καλοκαίρι, η συντομευμένη φετινή σεζόν αποδείχθηκε η πιο δύσκολη στην ιστορία με την έλευση πέντε διεθνών πρωταθλητών, εθνικών πρωταθλητών από τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και την Πορτογαλία, καθώς και 12 κατασκευαστών συμπεριλαμβανομένων των VW, Renault, BMW, Mercedes και Tesla.

Το Opel Corsa-e με οδηγό τον Artur Prusak και συνοδηγό τον Thierry Benchetrit πήρε το προβάδισμα στον πρώτο γύρο του θεσμού με μια επιβλητική νίκη στην Ισλανδία. Η Opel πήρε τον τίτλο με δύο ακόμα τερματισμούς στο βάθρο στους εναπομείναντες αγώνες σε Πορτογαλία και Ισπανία.

Με την χρονομέτρηση να πραγματοποιείται στο δέκατο του δευτερολέπτου για εκατοντάδες χιλιόμετρα, το Opel Corsa-e έσπασε το ρεκόρ κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος επιτυγχάνοντας μέση κατανάλωση ενέργειας 12.7 kWh ανά 100 χιλιόμετρα. Καθ’ όλη τη διάρκεια  της σεζόν κανένα άλλο μοντέλο από τους δώδεκα κατασκευαστές που συμμετείχαν δεν απεδείχθη τόσο αποδοτικό όσο το Opel Corsa-e.

“Στο FIA ERRC απαιτείται μια όσο το δυνατόν πιο ομαλή οδήγηση ώστε να διατηρούνται οι μέσες ωριαίες ταχύτητες που προβλέπουν οι κανονισμοί, χωρίς τη σπατάλη ενέργειας,” εξηγεί ο Artur Prusak, πρωταθλητής τις χρονιές 2015, 2016 και 2020. “Αυτή η ισορροπία κάνει το πρωτάθλημα ενδιαφέρον αποτελώντας τον λόγο για τον οποίο όλο και περισσότεροι ανταγωνιστές συμμετέχουν σε αυτό. Κερδίσαμε γρήγορα το πλεονέκτημα χάρη στο Opel Corsa-e και το προβάδισμα μεγάλωνε μετά από κάθε ράλι.”

«Χάρη στην ευελιξία και την τεχνολογία του, το Opel Corsa-e αποδείχθηκε το πιο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο ανεξάρτητα από την επιφάνεια του δρόμου» δηλώνει ο Thierry Benchetrit, ο οποίος είναι ο πρώτος συνοδηγός που στέφθηκε τέσσερις φορές πρωταθλητής στο ERRC. «Στα βουνά, στις πεδιάδες, στην πόλη, ήμασταν πάντοτε στην πρώτη γραμμή όσον αφορά την αποδοτικότητα.»

Κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος, οι Prusak και Benchetrit υποστηρίχτηκαν σε επίπεδο υλικοτεχνικής υποδομής από την Opel Γαλλίας και τις χώρες που φιλοξένησαν τους αγώνες.

Το Opel Corsa-e είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για όλους προσφέροντας υπερσύγχρονη ηλεκτρική κινητικότητα. Με κινητήρα που αποδίδει ισχύ 100kW (136hp), στιγμιαία ροπή 260 Nm και αυτονομία έως και 337 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP1, το πενταθέσιο Corsa-e είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Η μπαταρία των 50 kWh μπορεί να φορτιστεί γρήγορα έως το 80% της μέγιστης χωρητικότητάς της σε 30 λεπτά.

Η Opel είναι επίσης ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο που προσφέρει ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία σε πελάτες για χρήση σε αγώνες. Το Corsa-e Rally βασίζεται στο μοντέλο παραγωγής και εξελίχθηκε ειδικά για τους αγώνες από τους μηχανικούς της Opel Motorsport. Το 2021, η Opel και το ADAC θα ξεκινήσουν το ADAC Opel e-Rally Cup, το πρώτο πρωτάθλημα ενιαίου τύπου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στον κόσμο.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από Βόρεια Εύβοια και Νότια Εύβοια, την Χαλκίδα, τα Ψαχνά, την Κάρυστο, το Αλιβέρι, το Μαντούδι, την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Eviathema.gr

Στέφανος Σιμωτάς

Written by Στέφανος Σιμωτάς

Ο Στέφανος Σιμωτάς είναι δημοσιογράφος από το 1987 στον χώρο του ειδικού τύπου (auto-moto)

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0
τηλεδιάσκεψη της Ομοσπονδίας Τραπεζοϋπαλλήλων

Έκτακτη τηλεδιάσκεψη της Ομοσπονδίας Τραπεζοϋπαλλήλων, ΟΤΟΕ, για το κλείσιμο πολλών καταστημάτων

προέδρου του π. Τιμόθεου Μπαϊμπάκη

Άμεση η ανταπόκριση του Καλού Σαμαρείτη….