Η χρονολογία έλεγε 1991, όταν η Mercedes-Benz επέλεξε να δημιουργήσει μία σπέσιαλ έκδοση της σειράς W124.
Κάτι ισχυρότερο από τις 200, 230 και 300 που παράγονταν κατά κόρον εκείνη την εποχή. Και για το σκοπό αυτό, επέλεξε να συνεργαστεί με την Porsche, για μία ακόμα φορά. Στο video που ακολουθεί, έρχονται να μας αποκαλύψουν πτυχές εκείνης της ιστορίας ο Michael Holseher, τότε project manager της 500 Ε και ο Michael Monig, υπεύθυνος στο κομμάτι του Prototype management.
Όπως φαίνεται, με τις δύο εταιρίες να διαθέτουν διαφορετική κατασκευαστική φιλοσοφία και άλλα μεγέθη, το δύσκολο κομμάτι ήταν αυτό της Porsche, να μπορέσει να ανταποκριθεί στα ζητούμενα. Τα επί μέρους τμήματα του αυτοκινήτου κατασκευάζονταν από τη Mercedes-Benz και κατόπιν στέλνονταν στο εργοστάσιο του Zuffenhausen για την τελική συναρμολόγηση.
Δεν ήταν όμως μόνο η διαχείριση των logistics που προκαλούσε πονοκέφαλο. Το να στριμώξει κανείς ένα V8 σε ένα χώρο που είχε σχεδιαστεί εξαρχής να δέχεται μέχρι εξακύλινδρα σύνολα, ήταν και αυτό μία απαιτητική ιστορία. Και έχει μεγάλο ενδιαφέρον να ακούει κανείς τον άνθρωπο που το πέτυχε, να εξηγεί πως δούλεψε επάνω σε αυτό. Ενδεικτικά θα αναφέρουμε πως χώρος περιμετρικά του κινητήρα δεν υπήρχε για να εισέλθει έστω μία παλάμη. Και οι μηχανικοί της Porsche κόλλησαν μία μεταλλική σφαίρα διαμέτρου 12 mm σε μία βέργα, ώστε να μετράνε τα κενά. Εάν η σφαίρα περνούσε από παντού, σήμαινε πως υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος για τις ταλαντώσεις του κινητήρα. Εάν όχι, τότε αυτός κατά τη λειτουργία του θα έβρισκε επάνω σε άλλα υποσυστήματα…
Τροχαίο στο Αλιβέρι Ευβοίας: Αυτοκίνητο τούμπαρε στην είσοδο της πόλης [ΦΩΤΟ]
Χαλκίδα: “Μπούκαραν” μέσα σε φούρνο και ξάφρισαν την ταμειακή μηχανή
Διαβάστε όλα τα νέα του eviathema.gr στο Google News
Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις
Όλες οι Ειδήσεις για τον Κορονοϊό στο koronoios.today
Διαβάστε όλες τις Ειδήσεις από την Εύβοια τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Eviathema.gr
Ειδήσεις από Βόρεια Εύβοια και Νότια Εύβοια, την Χαλκίδα, τα Ψαχνά, την Κάρυστο, το Αλιβέρι, την Ελλάδα και τον Κόσμο