in ,

Καθιστική ζωή και υγιεινός τρόπος ζωής

Υγιεινή ζωή

Αν λόγω δουλειάς ακολουθείτε έναν καθιστικό τρόπο ζωής που δεν σας επιτρέπει σε μεγάλο βαθμό να κινείστε ή να αθλείστε μέσα στην ημέρα, τότε σίγουρα θα έχετε διαπιστώσει ότι είναι αρκετά εύκολο να πάρετε κιλά ή να ενδώσετε σε μικρούς πειρασμούς που σας κάνουν να αποκλίνετε από έναν υγιεινό τρόπο ζωής και διατροφής.

Μπορεί να μην είναι εύκολο να αλλάξετε τον καθιστικό τρόπο ζωής σας, σίγουρα όμως υπάρχουν ορισμένες συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε προκειμένου να απαλλαγείτε από το περιττό βάρος ή ακόμα και να διατηρήσετε τα κιλά που έχετε τώρα.

  • Πιείτε τσάι αντί για αναψυκτικά

Σίγουρα πρέπει να φροντίσετε την σωστή ενυδάτωση του οργανισμού σας. Το σώμα μας αποτελείται κατά ένα μεγάλο ποσοστό από νερό το οποίο είναι απαραίτητο σχεδόν για όλες τις λειτουργίες του σώματός σας. Φροντίστε να πίνετε καθημερινά αρκετό νερό ή άλλα υγρά για να μείνετε ενυδατωμένοι. Ακόμα και αν κάθεστε στο γραφείο, σερφάροντας στο διαδίκτυο ή παίζοντας ένα παιχνίδι στο NetBet καζινο, είναι η κατάλληλη ευκαιρία να πιείτε ένα τσάι από βότανα αντί για ένα παχυντικό αναψυκτικό.

  • Αποφύγετε τα γλυκά

Ένα από τα πράγματα που όλοι κάνουμε και δεν μπορούμε να χάσουμε αυτά τα περιττά κιλά του καλοκαιριού είναι ότι καταναλώνουμε συνεχώς γλυκά ή σοκολάτες. Είναι πολύ δελεαστικά και σίγουρα είναι δύσκολο να τα αποφύγουμε, προσπαθήστε όμως να τα περιορίσετε ή καταναλώνετε ένα ή δύο γλυκά την εβδομάδα. Αν ρίξετε μια προσεκτική ματιά στις θερμίδες που έχει το κάθε γλυκό, θα δείτε ότι είναι βόμβες θερμίδων!

  • Πείτε ναι στους ξηρούς καρπούς

Μια χούφτα ξηροί καρποί μπορεί να είναι το ιδανικό σνακ για τις ώρες που βρίσκεστε στο γραφείο. Οι περισσότεροι ξηροί καρποί είναι πλούσια σε αντιφλεγμονώδεις ουσίες και βιταμίνες και έχουν ευεργετική επίδραση στον οργανισμό μας. Ακόμη, μπορεί να περιορίσουν την πείνα σας και σίγουρα είναι νόστιμοι! Πρέπει, όμως, να καταναλώνονται με προσοχή καθώς περιέχουν πολλές θερμίδες και σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να έχουν αρνητική επίδραση στο σωματικό μας βάρος.

  • Βάλτε τον κουρκουμά στη ζωή σας

Για όσους δεν τον γνωρίζουν, ο κουρκουμάς ή αλλιώς κιτρινόριζα είναι ένα θαυματουργό μπαχαρικό που έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό μας. Το βασικό συστατικό του είναι η κουρκουμίνη και προσφέρει πολλές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες στον οργανισμό μας. Έχει κίτρινο-χρυσαφί χρώμα και συνοδεύει εξαιρετικά πολλά πιάτα.

  • Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι μια τροφή πλούσια σε καλά λιπαρά, τα οποία έχουν θετικές δράσεις στον οργανισμό μας. Μπορείτε να τα απολαύσετε ως μέρος μιας σαλάτας ενώ βλέπετε το στοιχημα αποτελεσματα ή ενώ παρακολουθείτε την αγαπημένη σας ταινία.Μια γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο θα σας δώσει πολλές συνταγές για να ενσωματώσετε το αβοκάντο στη διατροφή σας.

  • Λιναρόσπορος

Συχνά δημοσιεύονται πολλές μελέτες για τις ιδιότητες του λιναρόσπορου στη διατροφή μας. Περιέχει πολλά Ω3 λιπαρά και έχει την ίδια δράση όπως οι ξηροί καρποί. Μπορείτε να τον αλέσετε και να τον προσθέσετε στα φρούτα ή το γιαούρτι σας για ένα πλούσιο και χορταστικό γεύμα κάθε ώρα της ημέρας.

Αυτές είναι λίγες μόνο από τις τροφές που μπορείτε να προσθέσετε στη διατροφή σας για να μην πάρετε βάρος ενώ ακολουθείτε έναν καθιστικό τρόπο ζωής.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από Βόρεια Εύβοια και Νότια Εύβοια, την Χαλκίδα, τα Ψαχνά, την Κάρυστο, το Αλιβέρι, το Μαντούδι, την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Eviathema.gr

Avatar

Written by EviaThema Newsroom

Το eviathema.gr είναι ένα πορταλ ενημέρωσης για την Εύβοια, την Ελλάδα και τον Κόσμο.

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0
Βοιωτία Νέα Αθλητικές Εγκαταστάσεις Θήβας

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας βελτιώνει τις αθλητικές εγκαταστάσεις του Δημοτικού Σταδίου Θήβας

Κορονοϊός

Κορονοϊός – Αυλίδα: Προπονητής πολεμικών τεχνών θετικός στον Ιό – Σε Προσκυνηματική εκδρομή πρόσφατα