in

Χαλκίδα Ευβοίας: Δύο δικηγόροι διαγνώσθηκαν με κορονοϊό

Θετικοί στον κορονοϊό διαγνώσθηκαν δύο δικηγόροι από την Χαλκίδα

Θετικοί στον κορονοϊό διαγνώσθηκαν δύο δικηγόροι από την Χαλκίδα σήμερα Τρίτη 23/02. Πρόκειται για έναν άνδρα και μια γυναίκα…

Ο 43χρονος άνδρας έκανε το τεστ covid 19 στα πλαίσια του Drive Through Testing στο Βούρκο ενώ λίγες ώρες αργότερα ειδοποιήθηκε ότι το δείγμα του βγήκε θετικό και άμεσα μπήκε με την οικογένεια του σε καραντίνα στην οικία τους…

Η νεαρή ασκούμενη δικηγόρο διαγνώσθηκε και εκείνη θετική αφού υποβλήθηκε και αυτή σε Rapid Test και τέθηκε άμεσα σε καραντίνα.

Εξιχνιάσθηκε υπόθεση ένοπλης ληστείας, σε βάρος ζευγαριού ημεδαπών στην οικία τους, σε περιοχή της Εύβοιας

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ – Τραγελαφικές εικόνες στο Νέο Νοσοκομείο Χαλκίδας – Δίπλα στην μαιευτική κλινική η νέα πτέρυγα Covid 19 – Δείτε πως χώρισαν τις εισόδους [ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ]

ΘΡΙΛΕΡ στην Χαλκίδα: Πτώμα βρέθηκε κρεμασμένο σε απόμερο μέρος στην Δροσιά

Χαλκίδα Ευβοίας: Κλέφτες άνοιξαν και πήραν ότι βρήκαν σε 3 καταστήματα γνωστού επιχειρηματία – Βίντεο ντοκουμέντο την ώρα της ληστείας [ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ – ΒΙΝΤΕΟ]

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ – Κάρυστος: 40χρονη έπεσε θύμα ηλεκτρονικής απάτης – Τουλάχιστον 100.000 ευρώ η λεία των απατεώνων

Διαβάστε όλα τα νέα του eviathema.gr στο Google News

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις

Όλες οι Ειδήσεις για τον Κορονοϊό στο koronoios.today

Διαβάστε όλες τις Ειδήσεις από την Εύβοια τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Eviathema.gr

Ειδήσεις από Βόρεια Εύβοια και Νότια Εύβοια, την Χαλκίδα, τα Ψαχνά, την Κάρυστο, το Αλιβέρι, την Ελλάδα και τον Κόσμο

Written by Eviathema.gr

Το eviathema.gr είναι ένα πορταλ ενημέρωσης για την Εύβοια, την Ελλάδα και τον Κόσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επεισόδια Δημήτρης Κουφοντήνας

Επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας σε πορεία για τον Δημήτρη Κουφοντίνα

Νέα Αρτάκη 2ο Δημοτικό Σχολείο

Επιστολή Γονέων 2ου Δημοτικού Σχολείου Αρτάκης με θέμα: “Για την ασφαλή και εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, την εξασφάλιση του αναγκαίου τεχνικού εξοπλισμού και την ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών, όσο διαρκεί η τηλεκπαίδευση”