Στα «κάγκελα» οι εργαζόμενοι της ΔΥΠΑ: Καταγγέλλουν ρουσφέτια, απολύσεις και διάλυση των υπηρεσιών
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθέστε το eviathema.gr στη GoogleΣε τροχιά δυναμικών κινητοποιήσεων εισέρχονται οι εργαζόμενοι στη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ – πρώην ΟΑΕΔ), εξαπολύοντας βαριές κατηγορίες κατά της διοίκησης για «ρουσφετολογικές διαδικασίες», μεθοδευμένη υποστελέχωση και απαξίωση του θεσμού ενώ καλούν σε κινητοποίηση το Σάββατο 23 Μαΐου και ώρα 10:00 π.μ. στον σταθμό ΗΣΑΠ του Πειραιά.
Με κοινή τους ανακοίνωση-κάλεσμα, η Ομοσπονδία Υπαλλήλων ΟΑΕΔ και ο Σύλλογος Συμβασιούχων Εργασιακών Συμβούλων κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον των υπηρεσιών, κάνοντας λόγο για επικείμενη κατάρρευση που θα γίνει ορατή από τις αρχές του καλοκαιριού.
Βέλη κατά της διοίκησης και των «Ημερών Καριέρας»
Οι εργαζόμενοι κατηγορούν τη διοίκηση της ΔΥΠΑ ότι επιλέγει να «πετάξει στην ανεργία» έμπειρους εργασιακούς συμβούλους, την ίδια ώρα που δρομολογεί την πρόσληψη ανειδίκευτου προσωπικού. Στο στόχαστρο του σωματείου μπαίνουν και οι γνωστές εκδηλώσεις του οργανισμού, τις οποίες χαρακτηρίζουν προκλητικά ως «”γαλάζιες” ημέρες καριέρας».
Σύμφωνα με την καταγγελία, το νέο «ειδικό πρόγραμμα» που εφαρμόζεται δεν εξυπηρετεί κανέναν απολύτως ορθολογικό ή υπηρεσιακό σκοπό, ενώ οι συνέπειες της υποστελέχωσης έχουν ήδη αρχίσει να γίνονται αισθητές. Όπως προειδοποιούν οι συνδικαλιστές, η κατάσταση αναμένεται να κορυφωθεί από την 1η Ιουλίου.
«Μπαράζ» κινητοποιήσεων – Πρώτος σταθμός ο Πειραιάς
Αντιδρώντας σε αυτό που περιγράφουν ως «απαράδεκτες μεθοδεύσεις», οι υπάλληλοι και οι συμβασιούχοι της ΔΥΠΑ ξεκινούν έναν συνολικό σχεδιασμό αγωνιστικών κινητοποιήσεων.
Το πρώτο μεγάλο ραντεβού διαμαρτυρίας έχει δοθεί για το Σάββατο 23 Μαΐου και ώρα 10:00 π.μ. στον σταθμό ΗΣΑΠ του Πειραιά. Εκεί, οι εργαζόμενοι σκοπεύουν να ενημερώσουν τους πολίτες για τα όσα συμβαίνουν στο παρασκήνιο της δημόσιας υπηρεσίας.
Τα τρία βασικά σημεία της διαμαρτυρίας:
- Η διάλυση των δομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών της ΔΥΠΑ.
- Η οδηγούμενη ανεργία των εξειδικευμένων εργασιακών συμβούλων.
- Η εργασιακή εξουθένωση του εναπομείναντος μόνιμου προσωπικού.
Η κοινή ανακοίνωση κλείνει με μαζικό κάλεσμα προς όλους τους υπαλλήλους του οργανισμού, αλλά και τους πολίτες, να στηρίξουν τον αγώνα ενάντια στην υποβάθμιση της δημόσιας στήριξης προς τους ανέργους.


