Καλλιθέα Ερέτριας: Πήγε να βάλει φωτιά και έφυγε με πρόστιμο
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθέστε το eviathema.gr στη GoogleΕπιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο αξίας 500€, σήμερα Κυριακή 31 Μαρτίου 2024, από ανακριτικούς υπαλλήλους της Π.Υ. Χαλκίδας, σε ημεδαπό, ο οποίος δεν διέθετε τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα, κατά τη διάρκεια καύσης σε υπολείμματα καλλιεργειών, στην Τ.Κ. Καλλιθέας του δήμου Ερέτριας Ευβοίας.

