Οργή στο Νοσοκομείο Χαλκίδας: Άδεια πάρκινγκ για λίγους, αφόρητη ταλαιπωρία για ασθενείς και εργαζόμενους
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθέστε το eviathema.gr στη GoogleΣε καθημερινή οδύσσεια έχει μετατραπεί η εύρεση θέσης στάθμευσης στο Νοσοκομείο Χαλκίδας, με την κατάσταση να επιδεινώνεται ραγδαία από το πρωί της Δευτέρας 25 Μαΐου. Η απόφαση της διοίκησης να δεσμεύσει ονομαστικά θέσεις για συγκεκριμένη μερίδα του προσωπικού, όπως διευθυντές και προϊσταμένους, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις.
Ο Σύλλογος Εργαζομένων του νοσηλευτικού ιδρύματος παρενέβη δυναμικά, καταγγέλλοντας τις συνθήκες που διαμορφώθηκαν. Όπως αναφέρουν, εργαζόμενοι αναζητούσαν εναγωνίως χώρο να παρκάρουν πολύ πριν από τις 07:00 το πρωί. Παράλληλα, τα περιφερειακά πάρκινγκ παρέμεναν σφραγισμένα με κατεβασμένες μπάρες, παρά το γεγονός ότι ήταν άδεια. Χαρακτηριστικό της δυσλειτουργίας είναι ότι μέχρι τις 10:00 καταγράφονταν περίπου 25 κενές θέσεις σε κάθε αποκλεισμένο χώρο. Την ίδια στιγμή, δεκάδες οδηγοί –συμπεριλαμβανομένων ασθενών και συνοδών– εγκλωβίζονταν στους δρόμους περιμετρικά του κτιρίου αδυνατώντας να σταθμεύσουν.
Ο σχεδιασμός αυτός πρακτικά σημαίνει ότι τα απογεύματα, τις νύχτες, τα Σαββατοκύριακα ή σε περιόδους αδειών, τεράστιοι χώροι θα παραμένουν αχρησιμοποίητοι. Αυτή τη στιγμή, το μοναδικό σημείο ελεύθερης πρόσβασης βρίσκεται απέναντι από το εκκλησάκι του νοσοκομείου, το οποίο δεν αρκεί για να καλύψει τον τεράστιο όγκο οχημάτων, προκαλώντας κυκλοφοριακή ασφυξία.
Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ζητούν την άμεση επανεξέταση του καθεστώτος λειτουργίας των χώρων, απαιτώντας ίση μεταχείριση και ανεμπόδιστη πρόσβαση. Διεκδικούν την πλήρη αξιοποίηση των διαθέσιμων θέσεων, χωρίς αποκλεισμούς και κλειστές μπάρες, ώστε να σταματήσει η ταλαιπωρία για το προσωπικό, τους ασθενείς και τους συγγενείς τους. Ζητούν επίσης ειδική μέριμνα για την ομαλή εξυπηρέτηση των πολιτών που προσέρχονται για ιατρικούς λόγους. Η λειτουργία των υποδομών του νοσοκομείου πρέπει να σχεδιάζεται με γνώμονα τις συνολικές ανάγκες της υγειονομικής μονάδας και της τοπικής κοινότητας, εξασφαλίζοντας προσβασιμότητα για όλους χωρίς τη δημιουργία προνομίων για ορισμένους.


