Χαλκίδα: Την ανεξέλεγκτη σπατάλη δημοσίου χρήματος συνεχίζει η Δημοτική αρχή της Βάκα – Πάνω από 40.000 ευρώ θα κοστίσει ο τραγουδιστής για το καρναβάλι
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθέστε το eviathema.gr στη GoogleΗ δημοτική αρχή της Έλενας Βάκα βρίσκεται ξανά στο επίκεντρο της κριτικής για υπέρογκες αναθέσεις, αυτή τη φορά με αφορμή τη συναυλία του Γιώργου Κακοσαίου στο καρναβάλι του 2025. Σύμφωνα με ανάρτηση της επικεφαλής της Ελλάσσονος Αντιπολίτευσης του Δήμου Χαλκιδέων, Άννας Παππά, η αμοιβή του καλλιτέχνη για τη συναυλία στη Χαλκίδα εκτοξεύθηκε στα 45.668€, ενώ το 2024 είχε εμφανιστεί στο καρναβάλι της Αμαρύνθου με αμοιβή 13.640€. Το γεγονός αυτό γεννά εύλογα ερωτήματα για τη διαχείριση των δημοτικών πόρων και δεν είναι η πρώτη φορά που η δημοτική αρχή της Έλενας Βάκα προχωρά σε σκανδαλώδεις και υπέρογκες απευθείας αναθέσεις, αδιαφορώντας για τις πραγματικές ανάγκες των δημοτών.
🔹 Πώς δικαιολογείται η τριπλάσια αύξηση στην αμοιβή του ίδιου καλλιτέχνη μέσα σε έναν χρόνο;
🔹 Πώς αποφασίστηκε να διατεθούν 45.668€ για μια συναυλία 90 λεπτών, όταν υπάρχουν ανεπαρκείς υποδομές, προβλήματα καθαριότητας και ανεπίλυτα ζητήματα στην καθημερινότητα των δημοτών;
🔹 Ποια είναι τα συνολικά έξοδα για το καρναβάλι και πώς επωφελείται η τοπική κοινωνία από τέτοιες δαπάνες;
Η προτεραιοποίηση των εξόδων της δημοτικής αρχής εγείρει σοβαρά ερωτήματα. Όταν για βασικές ανάγκες των πολιτών η απάντηση είναι «δεν υπάρχουν χρήματα», αλλά για γιορτές και φιέστες οι πόροι φαίνεται να ρέουν άφθονοι, τότε η διαχείριση των δημόσιων οικονομικών μπαίνει αναπόφευκτα στο στόχαστρο.
Οι πολίτες της Χαλκίδας αξίζουν διαφάνεια, ορθολογική κατανομή πόρων και έναν δήμο που θέτει τις πραγματικές ανάγκες τους πάνω από τις εντυπωσιακές βιτρίνες.
Η ανάρτηση της Άννας Παππά:
Ενα τεράστιο μπράβο στον τραγουδιστή Γεώργιο Κακοσαίο για το μεγάλο του deal με τη Δημοτική Αρχή Δήμου Χαλκιδέων για το καρναβάλι του 2025!
Ενώ το 2024 η αμοιβή του από το Δήμο Ερέτριας για την τελική αποκριάτικη συναυλία στο καρναβάλι Αμαρύνθου ήταν 13.640€
φέτος
επειδή η Δημοτική μας Αρχή είναι πάντα πολύ large με τις εφετζίδικες εκδηλώσεις, έκλεισε τον ίδιο τραγουδιστή με το υπέρογκο ποσό των 45.668€μόνο για 90 λεπτά συναυλία χωρίς να αναφέρουμε και όλα τα υπόλοιπα εξοργιστικά έξοδα για το καρναβάλι…
Συμπερασματικά…
Λεφτά υπάρχουν αγαπητοί μας δημότες για πολυδάπανες εκδηλώσεις…για όλα τα υπόλοιπα βασικά και αναγκαία τα του δήμου μας…δε βαριέσαι…έχει ο Θεός…
Τα σχόλια δικά σας…


