4 πρόσωπα που έχουν συμμετάσχει με επιτυχία σε digital marketing καμπάνιες 

Facebook
Twitter
4 πρόσωπα που έχουν συμμετάσχει με επιτυχία σε digital marketing καμπάνιες 
Πηγή Φωτo: campaignlive.co.uk

Ο διαρκώς εξελισσόμενος κόσμος του digital marketing έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τους καταναλωτές τους, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για την προβολή προϊόντων ή υπηρεσιών. Σε αυτό το σημείο, καθοριστικό ρόλο έρχονται να διαδραματίσουν συγκεκριμένα πρόσωπα, που λόγω της δυναμικής τους επιρροής και παρουσίας στον ψηφιακό χώρο, επιτρέπουν μια πιο στοχευμένη, αλλά κι άμεση επικοινωνία με το κοινό. 

Είναι γεγονός, ότι αυτή η συνεργασία, δεν αποσκοπεί μόνο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας ενός προϊόντος, αλλά στη δημιουργία μιας αξιόπιστης εικόνας που το κοινό μπορεί να εμπιστευτεί. Μιας κι αυτή η σύγχρονη κι ισχυρή στρατηγική έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματική, κρίνεται σκόπιμο να παραθέσουμε μερικά παραδείγματα με πρόσωπα που έχουν ενισχύσει την αποδοτικότητα μιας επιχείρησης κι έχουν ανοίξει δρόμους για την ανάπτυξη και την επιτυχία τους! 

  1. Φάνης Λαμπρόπουλος – Funky Buddha 

Η πολυδιάστατη παρουσία του Φάνη Λαμπρόπουλου στα social media και στο χώρο της ψυχαγωγίας, τον φέρνει ξανά και ξανά στο προσκήνιο του digital marketing. Συγκεκριμένα, την περίοδο της Black Friday, παρατηρήσαμε την πρώτη συνεργασία του Φάνη με τη Funky Buddha, που είχε στόχο να προωθήσει τις μεγάλες εκπτώσεις αυτής της εταιρείας, μέσα από το αυθόρμητο και διασκεδαστικό χιούμορ του κωμικού. 

Αυτή η επιτυχία, οδήγησε στο επίσημο λανσάρισμα μιας νέας καμπάνιας, με την ίδια επιχείρηση, που φέρει τον τίτλο Loyalty Club. Για ακόμα μια φορά, με την αυθεντική προσέγγιση του Φάνη, η Funky Buddha κατάφερε να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να αυξήσει με τη σειρά της την αλληλεπίδραση και το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Αυτός ο έξυπνος συνδυασμός της ενημέρωσης με την ψυχαγωγία, είναι τελικά αυτός που δημιουργεί μια θετική εμπειρία και οδηγεί κατά επέκταση σε αύξηση των πωλήσεων! 

  1. Lionel Messi – Lays 

Μία από τις πιο αναγνωρίσιμες κι επιτυχημένες συνεργασίες στο χώρο της διαφήμισης τροφίμων, είναι αυτή του Lionel Messi με τη Lays. Ήδη από το 2014, η καμπάνια έθεσε ως πρωταγωνιστή της το διάσημο ποδοσφαιριστή κι έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια ισχυρή σύνδεση μεταξύ του αθλητισμού και της καθημερινής ζωής των καταναλωτών. Η τεράστια απήχηση του Messi, βοηθά τη συγκεκριμένη εταιρεία να κάνει το προϊόν της περισσότερο ελκυστικό, ενισχύοντας παράλληλα την πιστότητα προς αυτή τη μάρκα. 

Παίρνοντας ως παράδειγμα το λανσάρισμα της καμπάνιας “No Lay’s, No Game”, έφερε στο προσκήνιο τη σειρά G.O.A.T. (Greatest Of All Time), η οποία επιβεβαιώνει την αθλητική αριστεία του Messi, ως έναν από τους κορυφαίους ποδοσφαιριστές της εποχής και τη συνδέει με την απόλαυση του προϊόντος. Το οικείο πρόσωπο του Messi, σε συνδυασμό με το μήνυμα “είναι αδιανόητη η παρακολούθηση ενός αγώνα χωρίς αυτά τα πατατάκια”, η καμπάνια “άγγιξε” εκατομμύρια καταναλωτές, “εκτοξεύοντας” τις πωλήσεις! 

  1. George Clooney – Nespresso 

Οι καλοφτιαγμένες διαφημίσεις της Nespresso, με πρωταγωνιστή τον George Clooney, αποτελεί ένα ακόμα λαμπρό παράδειγμα μιας επιτυχημένης στρατηγικής του digital marketing. Θέτοντας ως κεντρικό πρόσωπο το διάσημο ηθοποιό, η επιχείρηση δημιουργεί σκηνές και μικρά σκετσάκια, με ευφυή σενάρια και χιούμορ που διασκεδάζουν το κοινό, προβάλλοντας την ίδια στιγμή την υψηλή ποιότητα και φινέτσα του προϊόντος. 

Η καμπάνια είναι τόσο ευρεία διαδεδομένη, μέσα από τα τηλεοπτικά σποτ και τα διάφορα βίντεο στα social media, που σε συνδυασμό με τη διεθνή φήμη του Clooney, προσεγγίζει το παγκόσμιο κοινό. Το πιασάρικο σύνθημα “What else?”, έχει γίνει πλέον σήμα κατατεθέν της Nespresso κι εξακολουθεί, μέχρι και σήμερα, να δημιουργεί μια σταθερή κι αξιόπιστη σύνδεση μεταξύ του ηθοποιού, του brand και του κοινού! 

  1. Julia Roberts – Lancôme 

Η εμβληματική παρουσία της Julia Roberts, γίνεται σύμβολο της Lancome, μέσα από το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας για το άρωμα “La Vie est Belle”. Η γνωστή χολιγουντιανή ηθοποιός καταφέρνει να προβάλλει μια πολυτελή και γοητευτική εικόνα, με φαντασμαγορικά ρούχα, σκηνικά και εφέ, που αποσκοπούν να τραβήξουν το ενδιαφέρον και να συνδέσουν την αγορά του αρώματος με τον αισθησιασμό και την πολυτέλεια. 

Η Julia Roberts, χάρη στη δημοφιλία και την κομψή της εμφάνιση, ενσαρκώνει ακριβώς τις αξίες που η επιχείρηση προσπαθεί να προωθήσει. Έτσι, καταφέρνει να κάνει το προϊόν της ακόμα πιο ελκυστικό και περιζήτητο στα μάτια των καταναλωτών. Η προβολή της διαφήμισης σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει “χτίσει” αδιαμφισβήτητα μια ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στο κοινό και το προϊόν, καθιστώντας την παρουσία της εταιρείας συνεκτική και δυναμική σε όλο τον κόσμο! 

Οι επιτυχημένες στρατηγικές σε digital marketing καμπάνιες, αποτελούν κάτι παραπάνω από μια απλή διαφήμιση. Όλα αυτά τα πρόσωπα, έχουν αποδείξει ότι με σωστό χειρισμό των εργαλείων που ο ψηφιακός κόσμος έχει να προσφέρει, κάθε επιχείρηση μπορεί να αφήσει το στίγμα της και να υλοποιήσει τους στόχους της! 

Picture of Σωτήρης Μπαρσάκης

Σωτήρης Μπαρσάκης

Ο Σωτήρης Μπαρσάκης είναι ιδιοκτήτης του eviathema.gr και δημοσιογράφος στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ. Eίναι μέλος στην Ένωση Ιδιοκτητών Δημοσιογράφων Περιοδικού Τύπου ( ΕΔΙΠΤ ) | , FB  / Instagram  / TikTok