dimitriadis-vitoros
Ελλάδα

Ελένη Δήμου: Θετική στον κορονοϊό – Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο

Μοιραστείτε:

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθέστε το eviathema.gr στη Google

Η τραγουδίστρια Ελένη Δήμου διαγνώσθηκε θετική στον κορονοϊό και το απόγευμα της Παρασκευής, 01.10.2021, μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο «Σωτήρια» με έντονα συμπτώματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η 63χρονη Ελένη Δήμου έχει έντονη δύσπνοια και κρίθηκε απαραίτητο να εξεταστεί από τους γιατρούς.

Το βράδυ της Παρασκευής, η τραγουδίστρια ανήρτησε στο Facebook μια φωτογραφία γράφοντας:

lYSIS

«Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον. Είμαι σπίτι μου με κορονοϊό εμβολιασμένη και με τις δύο δόσεις από τον Μάιο. Χρειάστηκε να πεταχτώ στα επείγοντα σήμερα για το οξυγόνο μου! Είμαι πολύ καλύτερα ευτυχώς«, έγραψε η Ελένη Δήμου.

Διαβάστε Επίσης:

Διαβάστε όλα τα νέα του eviathema.gr στο Google News

Διαβάστε όλες τις Ειδήσεις από την Εύβοια τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Eviathema.gr

Ειδήσεις από Βόρεια Εύβοια και Νότια Εύβοια, την Χαλκίδα, τα Ψαχνά, την Κάρυστο, το Αλιβέρι

fb1

Ετικέτες: Ελένη Δήμου
Μοιραστείτε:

Η ηλεκτρονική εφημερίδα eviathema.gr δημιουργήθηκε τον Απρίλιο του 2019 από τον Δημοσιογράφο Σωτήρη Μπαρσάκη.

Αφήστε μια απάντηση