Ραγδαίες εξελίξεις: Ποινικές διώξεις στον επιθεωρητή του ΟΣΕ και δύο σταθμάρχες για τα Τέμπη

Τραγωδία στα Τέμπη: Στους 57 οι νεκροί

Ποινικές διώξεις ασκήθηκαν σε ακόμη τρία άτομα ασκήθηκαν για το σιδηροδρομικό δυστύχημα με 57 νεκρούς στα Τέμπη.

Οι διώξεις ασκήθηκαν κατά του επιθεωρητή του ΟΣΕ που έβαλε στη νυχτερινή βάρδια τον κατηγορούμενο σταθμάρχη της Λάρισας που ήδη έχει προφυλακιστεί, αλλά και κατά δύο σταθμαρχών που όφειλαν να είναι παρόντες ως τις 11 το βράδυ και έφυγαν νωρίτερα εγκαταλείποντας το πόστο. Οι διώξεις είναι για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών που είναι κακούργημα με ποινές από 10 χρόνια ως ισόβια καθώς και για τα αδικήματα των ανθρωποκτονιών και σωματικών βλαβών κατά συρροή που είναι πλημμελήματα.

Υπενθυμίζεται πως ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που είχε βγάλει τις βάρδιες για την ημέρα του δυστυχήματος, κατά τη διάρκεια της κατάθεσής του στην ανακρίτρια έριξε τις ευθύνες στο σταθμάρχη που είχε βάρδια, στο 2ο σταθμάρχη που φέρεται να έφυγε νωρίτερα, αλλά και στο μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας. Ο επιθεωρητής φέρεται να είπε πως ο εμπειρότερος σταθμάρχης που φέρεται να έφυγε νωρίτερα, την ημέρα της σύγκρουσης ήταν πρωινός αλλά είχε αλλάξει βάρδια. Παράλληλα άφησε αιχμές και για τον μηχανοδηγό της αμαξοστοιχίας, καθώς είπε ότι «ο μηχανοδηγός, σίγουρα αντιλήφθηκε ότι ήρθε στη γραμμή καθόδου και θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί δεν πήρε το υπόδειγμα 1001. Ο συγκεκριμένος οδηγός το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν εργαζόταν στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη και επανήλθε πρόσφατα».

Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ είπε σύμφωνα με πληροφορίες στην κατάθεσή του πως «στις 23.44 στις 28-02-2023 πληροφορήθηκα από τον ρυθμιστή κυκλοφορίας για το ατύχημα. Πήρα τηλέφωνο τον Σ., που ήξερα ότι είχε βάρδια μόνος του εκείνη την ώρα και στη συνέχεια μίλησα με τον Π. που ήξερα ότι είχε βάρδια μέχρι τις 23.00. Ο Π. μου απάντησε ότι παρέδωσε κανονικά. Να σημειώσω ότι με βάση το πρόγραμμα της συγκεκριμένης ημέρας ο Π. είχε πρωινή βάρδια αλλά άλλαξε τη βάρδια του και έπρεπε να εργαστεί από τις 14.00-23.00. Όταν στις 01:15 συνάντησα τον Σ. τον ρώτησα γιατί έμεινε μόνος του ενώ υπήρχε σταθμάρχης μου απάντησε ότι ο Π. παρέδωσε σε αυτόν και έφυγε γύρω στις 21.45-21.50». Νωρίτερα – όπως επεσήμανε- είχε φύγει και σταθμάρχης που εργαζόταν ως ενισχυτικός μέχρι τις 23.00.

Ο επιθεωρητής ισχυρίστηκε πως εάν ο εμπειρότερος των σταθμαρχών δεν είχε εγκαταλείψει το πόστο του πριν τελειώσει η βάρδιά του θα μπορούσε να έχει προλάβει τις τραγικές εξελίξεις. «Τον Π τον ξαναρώτησα τι ώρα έφυγε και αυτός μου απάντησε ότι αυτός παρέδωσε κανονικά δίχως να προσδιορίσει το ακριβές χρονικό σημείο. Θεωρώ ότι αν ο Π. εξασφάλιζε έστω την αμαξοστοιχία 2597 (ο προαστιακός που έφτανε από Θεσσαλονίκη στη Λάρισα και ζητήθηκε από τον μηχανοδηγό να κάνει όπισθεν) ίσως να είχε αποφευχθεί το ατύχημα» φέρεται να έχει πει ο επιθεωρητής.

Δείτε όλες τις ειδήσεις του eviathema.gr στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Εύβοια: Τροχαίο ατύχημα στη Χαλκίδα – Σχολικό αστικό λεωφορείο με παιδιά συγκρούστηκε με ΙΧ [ΦΩΤΟ]

Πλήθος κόσμου διαμαρτύρεται στην Χαλκίδα για την Τραγωδία στα Τέμπη – Πέταξαν μαύρα μπαλόνια [ΦΩΤΟ – ΒΙΝΤΕΟ]

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ – Άγρια καταδίωξη στην Χαλκίδα από την ΔΙΑΣ: Αυτοπυροβολήθηκε ο οδηγός του αυτοκινήτου [ΦΩΤΟ – ΒΙΝΤΕΟ]

Τραγωδία στα Τέμπη – Εύβοια: Διαμαρτυρία των μαθητών σε Λουτρά Αιδηψού και Ψαχνά [ΦΩΤΟ]

ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΣΟΚ: Φλερτάρει με τις παρανομίες ο Πρόεδρος των Ψαχνών με την συνενοχή του Ψαθά

Εύβοια: Σοβαρό τροχαίο στο Βασιλικό – Αυτοκίνητο έφερε τούμπες μετά από κόντρες [ΦΩΤΟ]