in

Βρέθηκε ζωντανός ένας από τους αγνοούμενους στο φλεγόμενο πλοίο

Βρέθηκε ζωντανός ένας από τους αγνοούμενους

Όπως δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης στον ΣΚΑΪ, πρόκειται για έναν οδηγό Λιθουανικής καταγωγής.

Ο άνθρωπος βρέθηκε στην πρύμνη του πλοίου και μάλιστα κατέβηκε μόνος του από σκάλα για να πάει στους διασώστες.

Ο επιβάτης αναμένεται να δώσει πληροφορίες και για τους υπόλοιπους αγνοούμενους.  Σύμφωνα με πληροφορίες ήδη ανέφερε πως άκουγε και άλλες φωνές ανθρώπων, κάτι που αναπτερώνει τις ελπίδες για να βρεθούν ζωντανοί οι αγνοούμενοι.

πλοίο, φωτιά, ζωντανός αγνοούμενος

πλοίο, φωτιά, ζωντανός αγνοούμενος

«Οι έρευνες των ειδικών δια σωστικών ομάδων συνεχίζονται. Μετά τους δυο επιβάτες που εντόπισαν και διέσωσαν τα στελέχη της ΕΜΑΚ , βρέθηκε ζωντανός και ένας ακόμη εκ των επιβατών, Λιθουανικής καταγωγής και περιμένουμε να γίνει ταυτοποίηση. Οι προσπάθειες των ειδικών ομάδων δεν θα σταματήσουν παρά τις δύσκολες συνθήκες που επιχειρούν», δήλωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Κωστας Κατσαφαδος στο iefimerida.gr

Euroferry Olympia: Τρεις έχουν διασωθεί, 11 αγνοοούμενοι στο φλεγόμενο πλοίο

Υπενθυμίζεται ότι προχθές μέλη της ΕΜΑΚ κατάφεραν να διασώσουν από το φλεγόμενο πλοίο άλλα δύο άτομα, έναν Βούλγαρο και έναν άνδρα αφγανικής καταγωγής. Ο 65χρονος Βουλγαρικής καταγωγής νοσηλεύτεται διασωληνωμένος καθώς παρουσίασε αναπνευστικά προβλήματα από τους καπνούς.

Στο πλοίο επέβαιναν 239 επιβάτες και 51 άτομα πλήρωμα. Μέχρι την τελευταία διάσωση σήμερα αγνοούνταν 12 άτομα, ανάμεσα στα οποία τρεις Έλληνες. Πλέον οι αγνοούμενοι είναι 11.

Το πλοίο έχει ρυμουλκηθεί σε ασφαλές σημείο, στη θαλάσσια περιοχή βόρεια της Κέρκυρας.

Εστίες καπνού εξακολουθούν να υπάρχουν στο εσωτερικό του πλοίου, ενώ και σήμερα συνεχίζονται οι ρίψεις νερού από ρυμουλκά και πυροσβεστικά πλοιάρια.

Η δυσκολία στην επιχείρηση διάσωσης στο φλεγόμενο πλοίο
Νωρίτερα σήμερα, ο επικεφαλής της ομάδας ΕΜΑΚ που επιχειρεί στο σημείο, κ. Μήτσης περιέγραψε στον ΣΚΑΪ πως το υψηλό θερμικό φορτίο στο εσωτερικό του πλοίου και η εκπομπή επικίνδυνων αερίων δυσχεραίνει το έργο της ΕΜΑΚ. «Όταν φτάνουμε κοντά, πέρα από την υψηλή θερμοκρασία, η μυρωδιά από τις εκπομπές αερίων ήταν ανυπόφορη», δήλωσε.

Τόνισε ότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ομάδα του αυτή τη στιγμή είναι ο χρόνος παραμονής στο πλοίο. «Δεν μπορούμε να μένουμε για 10-15 λεπτά. Αν πέσει το θερμικό φορτίο και περιοριστεί η τοξικότητα των αερίων, θα μπορέσουμε να πλησιάσουμε, να κάνουμε διανοίξεις», επισήμανε. Σύμφωνα με τους ειδικούς, όπως αναφέρει ο ΣΚΑΪ, η θερμοκρασία στο εσωτερικού του πλοίου αγγίζει τους 2.000 βαθμούς.

Πηγή/ newsit.gr/ iefimerida.gr

Ακολουθήστε το eviathema.gr στο Facebook

Δεν το βάζει κάτω ο Δημήτρης Θωμάς…Νομίζει ότι είναι ακόμα Δήμαρχος

Υγραέριο στο αυτοκίνητο: Κινδυνεύω όταν «γεμίζω»; Τι να προσέχω