ΣΑΡΙΓΙΑΝΝΗΣ
οκτώ εκατομμύρια δολάρια για την ανακατασκευή του τηλεσκοπίου του Αστεροσκοπείου του Αρεσίμπο, Το Πουέρτο Ρίκο θα διαθέσει 8 εκατομμύρια δολάρια για την ανακατασκευή του τηλεσκοπίου του Αρεσίμπο, Eviathema.gr | Εύβοια Τοπ Νέα Ειδήσεις
in

Το Πουέρτο Ρίκο θα διαθέσει οκτώ εκατομμύρια δολάρια για την ανακατασκευή του τηλεσκοπίου του Αστεροσκοπείου του Αρεσίμπο που κατέρρευσε όταν έσπασαν τα καλώδια που συγκρατούσαν τους πύργους της πλατφόρμας του, στις αρχές του περασμένου Δεκεμβρίου.

Παλλήνη: Σεσημασμένοι Ρομά πήγαν να διαρρήξουν σπίτι – Κινηματογραφική καταδίωξη της Άμεσης Δράσης –

Το νέο ποσό προέρχεται από εκτελεστικό διάταγμα που εκδόθηκε από την κυβερνήτη της περιοχής, Γουάντα Βάσκεζ Γκάρσε, η οποία ταυτόχρονα κήρυξε την περιοχή ιστορική ζώνη. «Η κυβέρνηση του Πουέρτο Ρίκο είναι πεπεισμένη ότι η κατάρρευση του ραδιοτηλεσκοπίου δημιουργεί μια μεγάλη ευκαιρία για τον επανασχεδιασμό του λαμβάνοντας υπόψη τα διδάγματα που έχουμε αποκομίσει και τις συστάσεις της επιστημονικής κοινότητας» δήλωσε η Βάσκεζ Γκάρσε, η θητεία της οποίας έληξε στις 2 Ιανουαρίου 2021.

Παρά το γεγονός ότι υπήρξε δέσμευση για την εξασφάλιση οκτώ εκατομμυρίων δολαρίων, το ποσό επαρκεί μόνο για να ξεκινήσει η διαδικασία ανακατασκευής και να καλυφθεί το κόστος απομάκρυνσης και απόρριψης των χαλασμάτων, καθώς και ο σχεδιασμός ενός νέου τηλεσκοπίου. Λόγω του καθεστώτος της περιοχής, οι επισκευές στο παλιό τηλεσκόπιο κρίθηκαν ακατάλληλες, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να κατασκευαστεί μια νέα εγκατάσταση από το μηδέν.

Το 305 μέτρων τηλεσκόπιο, ένα από τα μεγαλύτερα του κόσμου, για 57 χρόνια χρησιμοποιήθηκε σε αστρονομικές ανακαλύψεις και άντεξε τυφώνες, σεισμούς και τροπικές καταιγίδες. Μεταξύ των ανακαλύψεων που αποδόθηκαν στις παρατηρήσεις από το ραδιοτηλεσκόπιο ήταν η ύπαρξη νερού στον πλανήτη Ερμή.

Το αμερικανικό Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών είχε ανακοινώσει εδώ και καιρό το κλείσιμο του Παρατηρητηρίου του Αρεσίμπο.

Η ανοικοδόμησή του είναι σημαντική ως θέμα «κοινής ωφέλειας» και αποκατάστασης του Παρατηρητηρίου ως «εκπαιδευτικού κέντρου παγκόσμιας κλάσης», αναφέρεται σε ανακοίνωση που εκδόθηκε από την κυβερνήτη του Πουέρτο Ρίκο.

«Πρέπει να το ξαναχτίσουμε. Στον επιστημονικό κόσμο λείπει ένα όργανο όπως αυτό που είχαμε, ώστε να συνεχίσουμε να σημειώνουμε πρόοδο που είναι τόσο σημαντική για την ανθρωπότητα» πρόσθεσε ο διευθυντής του Παρατηρητηρίου.

zougla.gr

Χαλκίδα Ευβοίας: Τον συνέλαβε το Λιμεναρχείο γιατί διέσχιζε με το μηχανάκι τον πεζόδρομο της παραλίας

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ – Δολοφονία Τσακανίκα: Στον ανακριτή ο 27χρονος δολοφόνος του Χαλκιδαίου Επιχειρηματία [ΒΙΝΤΕΟ – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ]

Προκόπι Ευβοίας: Απίστευτη καταδίωξη δύο Ελλήνων από την Γ ΟΠΚΕ – Πέταξαν τα 18 γραμμάρια ηρωίνης στο δρόμο νομίζοντας ότι δεν θα τα βρούνε

Χαλκίδα Ευβοίας: Εντοπίστηκε πτώμα σε παραλία

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚO – Χαλκίδα Ευβοίας: Επεισόδια στην Κάνηθο το βράδυ του Σαββάτου

Διαβάστε όλα τα νέα του eviathema.gr στο Google News

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις

Όλες οι Ειδήσεις για τον Κορονοϊό στο koronoios.today

Διαβάστε όλες τις Ειδήσεις από την Εύβοια τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Eviathema.gr

Ειδήσεις από Βόρεια Εύβοια και Νότια Εύβοια, την Χαλκίδα, τα Ψαχνά, την Κάρυστο, το Αλιβέρι, την Ελλάδα και τον Κόσμο

Written by ΕΥΒΟΙΑ ΝΕΑ E.T. Newsroom

Το eviathema.gr είναι ένα πορταλ ενημέρωσης για την Εύβοια, την Ελλάδα και τον Κόσμο.

Αφήστε μια απάντηση