Συνάντηση Γκόγκου – Κελαϊδίτη. Εξαιρετικό κλίμα, δέσμευση για οδικό δίκτυο Πολιτικών – Νεροτριβιάς
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθέστε το eviathema.gr στη GoogleΜετά την δέσμευση μας στην προχθεσινή συνεδρίαση του τοπικού συμβούλιο της Νεροτριβιάς για την παρέμβαση μας στην βελτίωση του οδικού δικτύου Πολιτικών Νεροτριβιάς, επισκέφθηκαμε τον Αντιπεριφερειάρχη μας Κο. Κελαϊδιτη Γιώργο. Η συζήτηση ήταν εποικοδομητική και σε πολύ καλό κλίμα. Ο Αντιπεριφερειάρχης έδειξε θετικό ενδιαφέρον για το αίτημα μας συμφώνησε για την αναγκαιότητα και υποσχέθηκε ότι θα επιληφθεί του θέματος. Συνεχίζουμε με #συνεπεια και #πραξεις δίπλα στον Δημότη.


Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.