“Ψηφιακή  Πύλη” άνοιξε η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας

Νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής υποβολής αιτημάτων πολιτών & επιχειρήσεων

ΨΥΦΙΑΚΗ ΠΥΛΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Ψηφιακή Πύλη” άνοιξε η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας για την απρόσκοπτη πρόσβαση των πολιτών και των επιχειρήσεων στις υπηρεσίες της και την ταχύτερη εξυπηρέτησή τους μέσω του διαδικτύου.

Συγκεκριμένα, η Διεύθυνση Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, προχώρησε στην δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαχείρισης αιτημάτων πολιτών και επιχειρήσεων.

Στο αρχικό στάδιο εντάχθηκαν στην πλατφόρμα οι ακόλουθες διοικητικές διαδικασίες με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά τους, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν και άλλες:

  • Ίδρυση Πολιτιστικού/Αθλητικού Σωματείου.
  • Καταχώριση Αιτήσεων Ιατρών προς απόκτηση Ειδικότητας.
  • Υποβολή αίτησης παραπόνων.
  • Έγκριση δραστηριοποίησης παραγωγού/εμπόρου πωλητή υπαίθριου πλανόδιου εμπορίου.
  • Αδειοδότηση και έλεγχος λειτουργίας όλων των μεταποιητικών και συναφών δραστηριοτήτων.
  • Διαγραφή από το Μητρώο Μελισσοκομικών Εκμεταλλεύσεων.
  • Άδεια Κυκλοφορίας Γεωργικού Μηχανήματος.
  • Αλλαγή Στοιχείων Επαγγελματικού Αλιευτικού Σκάφους.
  • Ηλεκτροδότηση αρδευτικής εγκατάστασης.
  • ‘Έκδοση Μελισσοκομικού Βιβλιαρίου.
  • Παύση Ασκήσεως Επαγγέλματος για Μηχανικούς.

Η «Ψηφιακή Πύλη» έχει ήδη ενεργοποιηθεί και είναι στη διάθεσή όλων μέσω της ιστοσελίδας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του συνδέσμου: https://pste.gov.gr/ilektronika-aithmata/. Η διαδικασία είναι απλή και έχει ως εξής:

  • Η είσοδος στην εφαρμογή και η ταυτοποίηση των χρηστών, γίνεται με κωδικούς TaxisNet. Προαιρετικά, μπορούν όλοι να δημιουργήσουν τον δικό τους λογαριασμό χρήστη (προφίλ), ώστε να διατηρούν πλήρες ιστορικό των αιτημάτων τους.
  • Στη συνέχεια, επιλέγουν από τις διαθέσιμες υπηρεσίες, υποβάλλουν ηλεκτρονικά τα απαραίτητα δικαιολογητικά και ουσιαστικά έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία.
  • Το αίτημα, με όλα τα συνημμένα δικαιολογητικά, παίρνει αυτόματα έναν αριθμό πρωτοκόλλου από την αρμόδια Υπηρεσία. Ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει ένα αρχικό mail με τον αριθμό πρωτοκόλλου που έλαβε το αίτημα του και ένα τελικό mail με την απάντηση της υπηρεσίας, μόλις διεκπεραιωθεί η υπόθεσή του.

Μετά την έναρξη λειτουργίας της νέας υπηρεσίας, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός δήλωσε: «Ανοίγουμε τη λεγόμενη “Ψηφιακή Πύλη” και κάνουμε ένα ακόμη άλμα στην κατεύθυνση της ψηφιοποίησης και της απλούστευσης των γραφειοκρατικών διαδικασιών, που ταλαιπωρούν τους πολίτες. Πρόκειται για δημιούργημα των υπηρεσιών μας, το οποίο θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες δυνατότητες.

»Το κέρδος είναι πολλαπλό. Ο πολίτης δεν χάνει χρόνο στις “ουρές”. Ταυτόχρονα, όμως, η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών συμβάλλει στη διαφάνεια και διευκολύνει στον έλεγχο των υπηρεσιών και του βαθμού απόκρισης τους στα αιτήματα των πολιτών».

Νάσος Κάτρης: Το σπαρακτικό αντίο της Μαριάντας Πιερίδη

Απέραντη θλίψη – Νεκρός βρέθηκε 37χρονος Χαλκιδαίου μεσα στο σπίτι του

ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ – Παραλία Αγίας Άννας: Γέμισε η περιοχή φόλες – Πάνω από 10 σκυλιά και γάτες βρέθηκαν δηλητηριασμένα

Ερέτρια Ευβοίας: 12 Χρόνια κάθειρξη για ασέλγεια σε ανήλικο και κατοχή υλικού παιδικής πορνογραφίας σε Δάσκαλο από την Ερέτρια – Πάγωσαν όλοι στην αίθουσα με τις δηλώσεις του κατηγορούμενου και των μαρτύρων του [ΦΩΤΟ – ΒΙΝΤΕΟ]

Στο μάτι του κυκλώνα η Αταλάντη – Δεν άφησε τίποτα όρθιο [ΒΙΝΤΕΟ]

Βόρεια Εύβοια: Πυρκαγιές λόγω κεραυνών σε 3 σημεία – Η μια κοντά στον Όσιο Δαυίδ

Τέλος τα δωρεάν self test από τα φαρμακεία στις 19 Ιουνίου

Διαβάστε όλα τα νέα του eviathema.gr στο Google News

Όλες οι τελευταίες Ειδήσεις

Όλες οι Ειδήσεις για τον Κορονοϊό στο koronoios.today

Διαβάστε όλες τις Ειδήσεις από την Εύβοια τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Eviathema.gr

Ειδήσεις από Βόρεια Εύβοια και Νότια Εύβοια, την Χαλκίδα, τα Ψαχνά, την Κάρυστο, το Αλιβέρι, την Ελλάδα και τον Κόσμο