Ο Φώτης Κοκοτός για το slogan του Σποτ Τουρισμού του ΕΟΤ για την Ελλάδα

fotis kokotos

Σε ανάρτηση προχώρησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Elounda Real Estate Development Φώτης Κοκοτός  για το Σποτ Τουρισμού, του οποίου η δημιουργία ήταν δωρεάν.

«Σε άλλες εποχές, αν το κράτος πλήρωνε γι’ αυτό το βίντεο, θα του το χρέωναν χρυσό. Εμείς το φτιάξαμε και το ΔΩΡΙΣΑΜΕ στο Δημόσιο. Επόμενο είναι να έχουν ενοχληθεί όσοι είχαν συνηθίσει αλλιώς. Αποτελεσματικότητα και διαφάνεια είναι το μέλλον. Το μόνο μέλλον».

Ενώ σε σχόλιο του αναφέρει, για το επίμαχο slogan της διαφήμισης “Greek Summer is a state of mind”: 

«Και η διαφήμιση των καλλυντικών το είχε πάρει από αλλού, και πως υπάρχουν δεκάδες εμπορικές χρήσεις του σλόγκαν, που δεν είναι καν σλόγκαν δηλαδή, όπως έχουμε εξηγήσει. Όταν θες άμεσα αποτελέσματα με χαμηλό κόστος, δεν εφευρίσκεις brand εκ του μηδενός. Πατάς πάνω σε μηνύματα που έχουν ήδη εντυπωθεί θετικά στη συνείδηση του καταναλωτή.»