Κάνε upgrade την επιχείρησή σου με αυτά τα tips

επιχειρηση

Είμαστε αισίως στο 2022 και όσες επιχειρήσεις μαζικής εστίασης έχουν επιβιώσει, βρίσκονται σε αυτήν την ευχάριστη θέση επειδή κατάφεραν να κάνουν γρήγορους ελιγμούς σε ένα τόσο ρευστό τοπίο. Αν βλέπεις ότι και η δική σου επιχείρηση τραμπαλίζει μέσα στον ανταγωνισμό, μπορείς να δώσεις βάση σε κάποια στοιχεία που πρέπει να αναβαθμίσεις.

Δες παρακάτω ποια στοιχεία της επιχείρησής σου χρήζουν αναβάθμισης και επικεντρώσου σε αυτά.

  1. We are social

Πώς μπορεί να θεωρηθεί η επιχείρησή σου μαζικής εστίασης όταν δεν δίνεις βάση στην έννοια «μαζικός»; Αν πιστεύεις ότι «μαζικά» μέσα είναι μόνο αυτά της ενημέρωσης, μάλλον πρέπει να συγχρονιστείς λίγο καλύτερα με την εποχή σου.

Οι πελάτες σου όταν βρίσκονται στον χώρο σου, βρίσκονται παράλληλα και στον κόσμο των social media. Γιατί να μην τους προσφέρεις χώρο και στον ψηφιακό αυτό κόσμο; Η παρουσία της επιχείρησής σου στα social media δεν προσφέρει μόνο κύρος σε αυτήν, αλλά δίνει και την ιδανική πλατφόρμα για τους πελάτες σου να αλληλεπιδράσουν με αυτήν.

Θετικά σχόλια πελατών και ενεργή παρουσία στα social media δείχνουν μια επιχείρηση οργανωμένη και in touch με το κοινό.

  1. Η ασύρματη παραγγελιοληψία είναι φίλη σου

Φίλη και σύμμαχος μιας επιχείρησης μαζικής εστίασης, η ασύρματη παραγγελιοληψία https://www.elink.com.gr/ δημιουργεί τις καλύτερες προϋποθέσεις για τη βέλτιστη οργάνωση των υπαλλήλων. Τα πόστα, τα τραπέζια και οι παραγγελίες μπορούν πλέον είναι τομείς διαχειρίσιμοι από ένα και μόνο σημείο.

Η  ασύρματη παραγγελιοληψία, μέσω ενός λογισμικού που θα έχουν διαθέσιμο οι υπάλληλοι στα χέρια τους, έχουν πιο γρήγορους χρόνους ανταπόκρισης στους πελάτες. Παράλληλα, οι πιθανότητες λάθους μειώνονται στο ελάχιστο, αφήνοντας έτσι όλους τους πελάτες σας ικανοποιημένους.

  1. Μια ανακαίνιση δεν είναι ποτέ κακή ιδέα

Με τόσα άνοιξε – κλείσε λόγω lockdowns, πολλοί σταθεροί πελάτες σας σας έχουν εκφράσει πόσο τους έλειψε το περιβάλλον της επιχείρησής σας. Μην επενδύεις όμως μόνο στα νοσταλγικά συναισθήματα. Αντίθετα, γίνε πρωτοπόρος, επενδύοντας στην οπτική αναβάθμιση της επιχείρησής σου. Ένα βάψιμο στους τοίχους με σύγχρονα μοτίβα ή η αγορά νέων επίπλων, μπορούν να αποτελέσουν ένα νέο, όμορφο στοιχείο στον χώρο σου. Εκτός από αισθητική παρέμβαση, η ανακαίνιση συμβολίζει και μια επιχείρηση που κυνηγά τη θέση της στο σήμερα, και δεν αφήνει καμία συνθήκη να την αποτρέψει από αυτό το κυνήγι.

Δεν έχεις ανάγκη κανένα άρθρο να σου πει ότι ο ανταγωνισμός πλέον είναι πιο ισχυρός από ποτέ. Τα όπλα στη φαρέτρα σου, όμως, που θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις, πρέπει να στοχεύουν στη διασφάλιση της θέσης σου στον σύγχρονο κόσμο, αλλά και στη διαρκή ενίσχυσή της.