in

Τι μπορείτε να κάνετε για το άγχος των υπαλλήλων σας

Τι μπορείτε να κάνετε για το άγχος των υπαλλήλων σας

Το άγχος είναι κάτι το οποίο οι περισσότεροι εργαζόμενοι δυσκολεύονταινα διαχειριστούν αποτελεσματικά. Φυσικά, είναι προφανές ότι αυτό επηρεάζει σημαντικά τις επιδόσεις τους και την παραγωγικότητά τους στη δουλειά. Κάτι το οποίο επηρεάζει αρνητικά εσάς, ως εργοδότη. Γι’ αυτό, λοιπόν, είναι πολύ σημαντικό να προσπαθείτε να μειώνετε το άγχος που βιώνουν οι υπάλληλοί σας στο γραφείο.

Πώς να βοηθήσετε

Πώς μπορείτε, λοιπόν, να βοηθήσετε; Μερικές ιδέες είναι οι εξής:

  1. Μην έχετε παράλογες απαιτήσεις

Το πρώτο που πρέπει να έχετε κατά νου είναι το να αποφύγετε να έχετε παράλογες απαιτήσεις από τους εργαζομένους σας. Βεβαίως, το τι είναι παράλογο διαφέρει για τον καθέναν. Για παράδειγμα, μπορεί εσείς να νιώθετε πως κάτι είναι εφικτό επειδή εσείς μπορείτε να το κάνετε. Αλλά δεν έχουν όλοι τις ίδιες ικανότητες και δεν ακολουθούν τους ίδιους ρυθμούς. Προσπαθήστε, λοιπόν, αυτά που ζητάτε να είναι όσο το δυνατόν αντικειμενικά εφικτά.

  1. Δώστε το παράδειγμα για υγιείς συμπεριφορές

Πρέπει, επίσης, να δίνετε το παράδειγμα στους εργαζομένους σας. Συγκεκριμένα να έχετε και εσείς τις υγιείς συμπεριφορές που θα θέλατε να έχουν και εκείνοι. Δηλαδή, αναπτύξτε συνήθειες που συμβάλουν στο να έχετε καλή ψυχική υγεία και επενδύστε στη φροντίδα του εαυτού σας. Αυτό θα θυμίζει και στους εργαζομένους ότι πρέπει με τη σειρά τους να μην ξεχνούν να φροντίζουν τον εαυτό τους και να μην τοποθετούν τη δουλειά πάνω από την υγεία τους.

  1. Επικοινωνήστε μαζί τους και επαινέστε τα καλά

Δεν είναι καλή ιδέα να αφήνετε τους υπαλλήλους σας να μαντεύουν τι πρέπει να κάνουν ή αν είστε ευχαριστημένοι από την απόδοσή τους. Είναι απαραίτητο να επικοινωνείτε μαζί τους, αλλά και να τους επαινείτε όταν κάνουν κάτι καλά. Έτσι, θα νιώθουν και εκείνοι πολύ πιο σίγουροι για τους εαυτούς τους και δεν θα χρειάζεται να αγχώνονται.

  1. Δημιουργήστε έναν όμορφο χώρο για διάλειμμα

Είναι απίστευτο το πόσο πολύ το περιβάλλον μας μάς επηρεάζει. Το ίδιο ισχύει και για τους υπαλλήλους σας. Τα έπιπλα γραφείου που χρησιμοποιούν, τα διακοσμητικά, τα χρώματα στους τοίχους, όλα είναι πράγματα που παίζουν κομβικό ρόλο στη διάθεση και στο αν θα είναι παραγωγικοί ή αν όχι. Αν δημιουργήσετε έναν όμορφο χώρο για το διάλειμμά τους, θα μπορούν να ξεφεύγουν για λίγο από τη δουλειά, να χαλαρώνουν, να κοινωνικοποιούνται και γενικότερα να αποσυμπιέζονται. Πέρα, λοιπόν, από τα βασικά έπιπλα γραφείου στα οποία επενδύετε ούτως ή άλλως, είναι σημαντικό να βρείτε και καναπέδες, τραπεζάκια και ό,τι άλλο χρειάζεται για να δημιουργήσετε ένα όμορφο καθιστικό.

Αν λαμβάνετε υπόψη σας τις ανάγκες των εργαζομένων και είστε ευέλικτοι (σε ό,τι αφορά το ωράριο, τις άδειες κ.τ.λ.), σίγουρα αυτό θα τους βοηθήσει να μην έχουν τόσο άγχος.

Written by Eviathema.gr

Η ηλεκτρονική εφημερίδα https://www.eviathema.gr δημιουργήθηκε τον Απρίλιο του 2019 από τον Δημοσιογράφο Σωτήρη Μπαρσάκη. Δημοσιεύονται καθημερινά αποκλειστικά Ρεπορτάζ και ειδήσεις από όλες τις περιοχές της Εύβοιας Αστυνομικά, Κοινωνικά, Αθλητικά, Πολιτικά, Συντεύξεις κα. Η eviathema.gr είναι εγγεγραμένο μέλος του emedia ενώ Ρεπορτάζ της έχουν παρουσιαστεί από ιστοσελίδες ενημέρωσης όπως το Protothema.gr, το newsit.gr, το in.gr, το zougla.gr, το iefimerida.gr καθώς και δελτία ειδήσεων και εκπομπές των Ant1, Mega, Star, Skai.

Καιρός: Πρωτομαγιά με βροχές και καταιγίδες – Η πρόγνωση για τις επόμενες μέρες

Πώς να γίνετε ένα παραγωγικό άτομο